2013. szeptember 3., kedd

13.rész - False friend



Mazon közelebb húzódott hozzám. Abban a pillanatban nem tudtam mit mondhatnék. Nem tudtam, hogy mit érzek. Mazon a szemembe nézett én pedig az övébe.
-És nem tévedtem..
-De én érzek valamit csak…
-Csak mi?
-Csak nem tudom mi az! Több mint barátság de kevesebb mint szerelem. Hiszem most szakítottam pár órája Harry-vel. Azaz nem is tudom, hogy az szakítás volt-e.-itt már kicsit sírtam.
-Ez nekem kevés…
-Mazon várj!
Szorosan átöleltem. Ez egy igen nagy hiba volt. Abban a pillanatban kicsavarta a nyakamat. A földre zuhantam. Mikor felébredtem egy szobában ültem egy székhez kötözve. Egy ismerős arc jött felém az ajtóból.
-Végre, hogy felébredtél. Azt hittem már nem is tudlak kínozni egy kicsit se.
Az ismerős arc Henriett volt.
-Henriett?
-Helló megint!-hátra pillantott.-Köszönöm Mazon a segítségedet!
-Mazon!-néztem rá csalódott és rémült arccal.
-Beszélhetek vele kettesben?-kérdezte.
-Rendben de siess!
Henriett kisétált a szobából. A tekintetemet Mazon-re szegeztem. Csak egy kérdést tettem fel.
-Miért?
-Egy kis haszonért!
-Milyen haszonért? Hogy tehetted ezt pont velem?! Az egyik legjobb barátoddal. Azt mondtad, hogy szeretsz!
-Az csak elterelő „hadművelet” volt! És ha nem költöztél volna el 1960-ban Chicago-ból, akkor már hamarabb túlestünk volna ezen az egészen!
-Min? Nem értem!
-Henriett leszállít Rose-nak! Az elkapásodért cserébe megkapom a holdkövet! Az egyetlen esély a holdkő az átkom megtörésére!
-Ki az a Rose? Miről beszélsz?
-Nem tudod?
-Nem!
-A hasonmásod! Vagyis te vagy az ő hasonmása! Ő egy ősi vámpír! Ha te az övé leszel és elpusztít ő lesz a legerősebb lény a Földön! Legalábbis én ezt tudom!
-Ezt honnan tudod?
-Henriettől!
-És ő mit kap cserébe Rose-tól?
-Kiváltja a szabadságát!
-A szabadságát?
-Igen! Évekkel ezelőtt ellopott valamit Rose-tól! Rose azóta üldözi Henriett-et! Így fogja kiengesztelni!
-Pontosan!-lépett be Henriett az ajtón.- De nem minden része így van! Mazon most kérlek menj el! Hosszú lesz a kínzódélután!
Egy vigyorral a hasamba egy tüzes vasat szúrt és azt mondta: -Ez még csak a kezdet!
Henriett egész délután és éjszaka kínzott.
-Hmm..kicsit éhes vagyok!-mondta.-Te meg szívem elég rosszul festesz! Holnap reggel innen folytatjuk!
-Harry értem fog jönni!-nyögdécseltem.
-Azt kötve hiszem! Mikor te elmentél találkoztam vele! Egy időre elutazik egy kedves barátjával!
-Kivel?
-Steven-nel! Tudod ő is egy ősi! Régen nem voltak túl jóba de azért cserébe, hogy megmentsen téged elment vele! Valószínűleg nem tudta, hogy hiába megy el, téged úgyis megölünk!
-Honnan tudta, hogy veszélyben vagyok?
-Mondtam! Találkozott Steven-nel délután és Stev elmondta neki!
-Úgyis megtalálnak a barátaim!
-Kétlem!-mondta reszelős hangon.-Roxy kérlek fáradj be!
Egy kb. 25 éves lány lépett be az ajtón. Egy ideig bámultam őt, olyan ismerősnek tűnt!
-Roxy, kérlek vigyázz rá! Bár nem mintha valahova is mozdulhatna!
Henriett kiment a szobából.
-Honnan…honnan vagy ilyen ismerős?-nyögtem ki nagy nehezen.
-1960. Chicago. Ezzel az idióta farkassal mászkáltál minden hova. Egyszer eljöttetek hozzám, mert a napgyűrűdet ellopta valaki. Én csináltam neked a medált ami a nyakadban lóg!
- Akkor te boszorkány vagy! De hogy maradtál ilyen fiatal ennyi éven keresztül?
-Henriett átváltoztatott. De még mindig tudok varázsolni.
-De hiszen nem lehetsz egyszerre 2 természetfeletti lény!
-Tudod ennek is megvan az ára. 10 évente egy évet öregszem. Ez egy olyan erős varázslattal járt amibe emberként majdnem belehaltam. Ezután Henriett átváltoztatott. Ezért tartozom ennek a szemét ribanc vámpírnak.
-Kérlek…engedj el!
-Nem tehetem! Tartozom, és ha most nem segítek neki, akkor megöl!
-Kérlek! Valahogy segíts!
-Annyit tehetek, hogy rajtad keresztül üzenek egy személynek akire gondolsz. Azt már csak az a személy tudja, hogy segít e!
-Renben! Csak kérlek segíts!
-Ha el mered árulni teszek róla, hogy mindenképpen oda kerülj Rose-hoz!
-Ígérem!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Gyorsan hozd a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper rész! Várom a kövit! Siess! :)

    VálaszTörlés
  3. http://a-veredre-szomjazom.blogspot.hu/2013/09/13resz-false-friend.html Dííj :) jó a blogod:D kicsit olyan twilight-vámpírnaplók kerevéd.:D de mivel mindkettõt imádom♥, így a blodog is.;)

    VálaszTörlés