2013. szeptember 13., péntek

15.rész - A hasonmás



Amikor megláttam Rose-t kirázott a hideg. Nem hittem el. Egy ember, aki ugyanúgy néz ki, mint én. Elém állt és végig méregetett.

Taylor elém ugrott volna, de Rose ellökte.
-Harry!-szólította még mindig engem nézve.
-Harry?
Meg akartam ölelni de olyan furcsán nézett rám.
-Tudod, Harry most nem igazán érez semmit! Kikapcsolta az érzelmeit. Egy kis segítséggel!-mosolyodott el.
-Te tetted ezt vele?!
Odaszaladtam hozzá és az arcára tettem a kezemet. De ő szúrós tekintettel a szemembe nézett és elhúzta a fejét. Taylor felkelt a földről. Harry odaszaladt hozzá és kitörte a nyakát. Megrémülve Rose-ra néztem és persze az én nyakamat is kitörték.
Egy kriptában ébredtem. A kőfalból láncok lógtak ki amikkel oda voltam láncolva. Hirtelen megszólalt mellettem valaki. Már kissé röhejesnek gondoltam, hogy mindig ilyen helyekre kerülök.
-Katherine! Jól vagy?-Tayler volt az.
-Fáj a nyakam.-nevettem el magam már csak kínból.
Tayler a kezemre tette a kezét.
-Ne aggódj! Valahogy ki jutunk innen!
Ránéztem és csak pislogva bólintottam. Ekkor valaki megszólalt.
-Látom tényleg érzel iránta valamit. Nem csak én gondoltam úgy!
Harry ült velünk szemben egy széken.
-Harry? Harry mi van veled? Tudod, hogy szeretlek! És te is szeretsz engem!
-Nem érdekelsz!
-Harry ez nem igaz!-ekkor már könnyeztem.-Tudom, hogy odabent vagy valahol! Ez nem te vagy!
-De már igen!-a pillantásában láttam egy csepp érzelmet, de elfojtotta.
-Ez nem igaz!-szólalt meg Tayler.-Te mindig is egy olyan voltál aki jószívű és mindig az emberi marhaságokat vetted komolyan!
-Nem! Én egy vámpír vagyok! Gyilkolásra születtem. Rose is ezért változtatott át. És téged is!
-Ő változtatott át titeket?-vágtam közbe.
-Igen!-mondta egy olyan hang mint az enyém. Ekkor kinyílt az ajtó. Rose lépett be.-Harry! Kérlek vidd át a bátyádat a másik kriptába! Beszélgetni szeretnék a hasonmásommal! 
-Azonnal Rose!
-Harry! Előbb csókolj meg!-mondta neki a szemét rám szegezve.
Harry megfordult és odasétált Rose-hoz.
-Harry! Ne! Te engem szeretsz!-kiabáltam neki sírva. De hiába. Megcsókolta.
-Mostmár viheted!-mondta Rosa az arcán elégedett mosollyal.
Harry átrángatta a másik kriptába Taylert. Mikor becsapódott az ajtó Rose rám szegezte a tekintetét.
-Gondolom tudni akarod, hogy miért vagy itt!
-Igen…
-Tudom, hogy Mazon elmondott neked néhány dolgot, hogy meg kell öljelek és én leszek a legerősebb lény a földön.
-Ő ezt mondta. Meg hogy Henriett ellopott tőled valamit és így engesztel ki. Meg még Mazon valamilyen holdkőről beszélt.
-Ő igen. Először is Mazon sose kaphatja meg a holdkövet mert az nekem kell. Henriett meg nem valamit lopott el, hanem valakit. És nem lopás, hanem rablás volt.
-De kit?
-A lányomat. 
-Neked van egy lányod?
-Volt.
Ekkor megcsillant a szeme. Egy könnycsepp kívánkozott ki a szemén de visszatartotta a sírást.
-De ha te vámpír vagy akkor ő?
-Amikor ő megszületett még ember voltam. Az előzmények 1253-ban kezdődtek. A városunkba vikingek érkezdtek. Rengeteg nőt kaptak el mert azt hitték boszorkányok. Persze mielőtt mágjára vetették volna őket jó néhányónkat megerőszakoltak. A férfi aki engem választott többször is megtette. De e mellett még meg is vert. Egyszer egy lánnyal zártak össze. Ő tényleg boszorkány volt. Segített kijutni. Utána velem is maradt. Barátnők lettünk. Többször panaszkodtam rosszullétre. Egy varázslattal kiderítette, hogy terhes vagyok. Mikor Vicki megszületett már örültem neki. A vikingek megtaláltak minket. Meg akartak engem ölni és a kisbabámat is. Megkértem Shemit a boszorkányt, hogy csináljon valamit. Vámpírrá változtatott minket. De a lányomat nem teljesen. Minden nap egyre gyorsabban nőtt. Félig még ember volt. A vikingeket legyőztük de közben teltek az évek. Az érzéseim teljesen felerősödtek. Nem bírtam a vérszomjjal. És féltem is, hogy valamilyen viking bántani akar engem és Vickit. Egyre több embert változtattam át a védelmünk érdekében. Volt egy lány, Henriett akit átváltoztattam. Haragudott rám. Egyszer Vickit kiengedtem egyedül vadászni. Henriett elkapta és egy boszorkány segítségével teljesen kiaszalták. A testére az erdőben találtam rá. Hiába itattam meg embervérrel, nem éledt fel. Megtaláltam a boszorkányt aki végezte a varázslatot és azt mondta, hogy egy hasonmással tudja helyrehozni. Csinál nekem egy hasonmást aki az évtizedek alatt majd valamikor megszületik. De viszont ellopta Vicki holttestét. Nem tudom, hogy hol van a teste. De ha megtalálom és elvégeztetem egy boszorkánnyal a bűbájt újra együtt lehetek a lányommal.
-De mit akasz a hasonmással? Vagyis velem?
-Ez a legjobb rész!-vigyorodott el gonoszan.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Rose története kicsit Vámpírnaplós, de szuper! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik :) jó az oldal és a történet is :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik. alig várom a folytatást.:D gyorsan írd meg.:DD

    VálaszTörlés
  4. van nálam egy meglepi :D a Díjaknál (elenagilbert-storyofmydreams.blogspot.hu)

    VálaszTörlés