2013. szeptember 1., vasárnap

12.rész - Old friend



Bementem, és leültem a pulthoz.
-Mit parancsol?
-Egy pohár Wisky-t!
Amint megkaptam a poharamat, fel is hajtottam. Mikor lecsaptam a pultra valaki hozzám szólt a hátam mögül.
-Kathy! Nem hittem volna, hogy pont mielőtt látogatni mentem volna pont itt talállak!
Hátrafordultam. És ott állt a hátam mögött Mazon.
-Mazon!-a nyakába ugrotta.-De rég láttalak! Azóta sokat edzettél!
-Hát tudod ezek a muszklik nem nőnek maguktól!
Mazon-t 1960-ban ismertem meg egy koncerten. Ő egy vérfarkas. Volt néhány nézeteltérésünk, de nagyon jó barátok lettünk.
-Honnan tudtad, hogy itt vagyok?
-Könnyű kiszagolni a ruhádon maradt vért.
Gyorsan a pólómra néztem. Egy csepp a reggelimből a hófehér felsőmön virított.
-Jó szaglású eb maradtál!
-Hééé!!-meglökött egy kicsit oldalról.
-Nem akarsz meghívni még egy körre?-kérdeztem, miközben belekortyoltam az italomba.

-Visszatért beléd az 1960-as vágy?
-Nem! Vagyis nem tudom. Lehet!
-Na mesélj, mi van?
-Jó csak hozassunk egy kis Wisky-t! Anélkül nem lesz teljes az este!
-Mennyire igazad van!
-Mint mindig!
Elmeséltem neki az egész sztorit. Azt, hogy miért jöttem vissza, hogy elrabolt Emett, hogy megismerkedtem Harry-vel és a bátyjával, hogy megint találkoztam Alice-szel és azt is, hogy körülbelül 10 perce vesztem össze Harry-vel.
Mikor már a nem is tudom hanyadik körnél tartottunk, úgy döntöttünk, hogy átmegyünk egy buliba. Tánc közben sokat nevettünk és olyan volt mint 1960-ban.
Pontosan addig, amég Mazon meg nem csókolt.
-Ez mi volt?
-Ne haragudj én csak...sajnálom...-és ezzel kirohant az utcára. Utána mentem.
-Mi a baj? Mi volt ez a csók odabent?
-Tudod, nem csupán látogatni jöttem!
-Hanem?
-Hanem hogy tudd, hogy SZERETLEK! Majdnem minden héten figyeltelek, bárhol is voltál. Egyszerűen nem tudtalak kiverni a fejemből 1960-óta! Amikor el akartam neked mondani, hogy szeretlek, te bemutattad a barátodat. És mikor elhagyott és összetörtél, ott voltam veled de nem akartalak összezavarni!
-Miért nem mondtad el ezt hamarabb?
-Mert féltem, hogy az érzés nem kölcsönös! És még mindig Félek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése