2013. augusztus 30., péntek

11.rész - Trust or doubt



Másnap reggel Harry karjaiban ébredtem. Hát nem csak álom volt! Vissza jött! Egy csókkal ébresztett.
-Jó reggelt!
-Szia!-köszöntem vissza még kicsit kómásan.
Egy darabig csak bámultam majd poénból a fejére húzta a párnát. Magára rántott és megint csókolóztunk.

Nem bírtam de megkérdeztem amit akartam.
-Taylor mit akar tőlem?
-Óhh...Kath!Pedig eddig olyan szép volt a reggel..meg az este is..és erre felhozod a bátyámat?
-Igen! Hisz meg se említetted, hogy "Hé Kathy! Van egy testvérem aki kedvesnek és viccesnek mutatja magát de valójában egy rámenős elmebeteg!"
-Nem akartam, hogy hozzá hasonlíts!
-Hozzá? Harry...te ezt komolyan mondtad? NEM VESZED ÉSZRE, HOGY SZERETLEK???
-Deee...csak...
-Csak mi??
-Nem akarlak elveszíteni!
Ekkor nem mondtam semmit. Megint megcsókoltam.

De a pillanatot egy zavaró tényező elrontotta. Valaki csengetett. Gyorsan felöltöztünk és lementünk. Az ajtóban Alice állt.
-Szép reggelt nektek! Mozgalmas estétek volt?-kérdezte halkan kuncogva.
-Mit csinálsz itt? Nem úgy volt, hogy plázába mész?
-De! Csak Fedro nem akart felkelni!
-Fedro nállad aludt?-kérdeztem vigyorogva.
-Nem csak aludtunk!-mosolygott huncutan.
A nap egy részét vele töltöttem. Majd később Harry-vel beszélgettem.
-Ha csak "elrabolt" Henriett, akkor miért mondtad azt amit.
-Mit mondtam?
-Azt, hogy nem hozzád beszélek! Menj el a házamból, meg ilyenek.
-Jah...nem szándékosan! Megigézett egy ősi vámpír.
-Olyan mint Fedro?
-Igen!
-És Henriettel mi van? Mármint vele mikor voltál együtt?
-Együtt?
-Igen! Taylor mondta! Meg ő is!
-Jaa! Hát...az elég régen volt! Vagy 100 éve!
-És miért lett vége?
-Taylor-rel is kavart.
-Óh! Értem! És azt is, hogy miért nem akartad, hogy tudjak a bátyádról! De Harry! Én nem Henriett vagyok! Csak téged szeretlek!
-Értem! De Taylor veszélyes lehet rád!
Ekkor elhallgatott. De nem tudtam, hogy miért.
Délután átkísértem Harry-t a saját házába. Taylor ott volt.
-Öcsi, Katherine! Jó titeket látni!
-Nem kell bájologni Taylor! Csak a cuccomért jöttem!
-Én azért megpróbáltam közölni...
-Mit?
-Fedro hívott téged és ezt a szépséget.
A szemével végig méregetett. Harry egy pillantás alatt előtte termett a nappali másik végéből.
-Ha még egyszer így mersz nézni Katherine-re, vagy megpróbálod megint megcsókolni én...
-Akkor mitcsinálsz? Lásd be tesó! Ő is engem akar, de nem meri bevallani!
Harry már épp a kezét emelte volna egy ütésre de egy pillanat alatt odamentem és közéjük álltam.
-Harry ne! Nyugodj meg! Hiszen nem is ismerem! Mit akarhatnék tőle!
-De mikor Harry nem volt itt vígasznak jó voltam!
-Akkor még nem igazán ismertelek!
-Most se ismersz!
-Ahhoz eléggé, hogy tudjam hogy egy elmebeteg vagy!
Taylor szeme vérben forgott, majd lenyugodott. 
-Ez fájt!



Harry-vel elindultunk az étterem felé.
-Hagytad volna, hogy megcsókoljon?
-Tessék?
-Hagytad volna, hogy megcsókoljon?
-Dehogy!
-Akkor miért nem húztad el a fejed?
-Elhúztam volna de...
-De mi Kath? Ha nem akkor megyek be, hanem később ki tudja, lehet hogy az ágyában talállak.
Ekkor egy lépést sem mentem tovább. Visszafordultam és ránéztem.
-Ezt ugye te sem mondtad komolyan?
Egy könnycsepp hullott a szememből a blúzomra.
-Kath...-odajött és meg akart ölelni. Félre löktem.
-Azt hiszed, hogy nem szeretlek? Amelyik este nem jöttél vissza végig sírtam az egész éjszakát! Amikor elolvastam a levelet még jobban sírtam.
-Kath...figyelj...
-Nem érdekel!
Megfordultam és bementem az első bárba amit megláttam.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a rész! És az egész blog szuper! Nagyon várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés