2013. augusztus 28., szerda

10.rész - Hell or Heaven



Másnap mikor felébredtem reméltem, hogy csak álmodtam az egészet. De nem. A sárga levélpapír ott volt az asztalomon. Már megint majdnem sírva fakadtam, de csöngettek. Leszaladtam és kinyitottam az ajtót.
-Szia! Én is kaptam egy levelet! Jól vagy?-nézett rám a mély szemeivel Taylor.
-Szia..hát..én...-de már nem bírtam. Megint sírva fakadtam. Taylor átölelt.

 Ekkor eszembe jutott amit Harry írt nekem: Ne bízz Taylor-ben!
Kikászálódtam az öleléséből.
-Baj van?
-Nem csak....
-Csak azt írta, hogy ne bízz bennem...igaz?
-Igen.
-Ne aggódj! Harry mindig túloz velem kapcsolatban egy régi ügy miatt! Bízhatsz bennem!
Olyan kedvesnek és meggyőzőnek tűnt. Nem érdekelt, hogy mit írt róla Harry.
-Van kedved ma átjönni hozzám vacsorára?
-Persze! Hányra menjek?-kérdeztem szipogva.
-Este nyolc jó?
-Oké, ott leszek!-mondtam a szememet törölgetve.
Hamar eljött az este. Bekopogtam Taylor-höz.
-Szia! Ugye szereted a sztéket és a sült krumplit? Csináltam hozzá salátát is!
-Igen! Az az egyik kedvencem!
-Remek! Fáradj beljebb! Igazán csinos vagy!
-Köszönöm!
Mikor befejeztük a vacsorát, kicsit beszélgettünk egy kis pezsgő mellett. Kissé már be voltam csípve.
-Tudod szép ez a fal a festményen!
-A fal a festményen? Nem inkább a festmény a falon?-nagy nevetésben törtünk ki.
-De! De héé! Te leitattál!-mondtam nevetve.
-Nem ellenkeztél!-na ekkor már igazán közel csúszott hozzám. Az ajkaink már majdnem összeértek. Elhúzódtam. Tudta, hogy miért.
-Tudod, az öcsém nem érdemel meg téged! Ellentétben velem!
-Figyelj Tay...
-Tudom, hogy meg akarsz csókolni! És ezen kívül mást is!
Nagyon közel csúszott hozzám. A mélykék szemeivel az ajkamra majd rám nézett. Ellenkezni akartam de lekötött a szeme látványa!

-Komolyan ezzel próbálkoztál?
Harry hangját hallottam mellettünk.
-Elraboltatsz az ex barátnőmmel és levelet íratsz vele a barátnőmnek, és az a terved, hogy így szerzed meg?
-Hát, többnyire! De az nem volt a tervben, hogy vissza is jössz!
-Harry!-nyomban odarohantam hozzá és megcsókoltam!

-Ha még egyszer megpróbálod megcsókolni én....
-Nem kell próbálnom! Ő akar majd megcsókolni engem!
-Ezt erősen kétlem!-vágtam közbe. 
Harry megragadta a csípőmet mikor kiértünk a házból és felrepített. Az ablakon át a hálómban kötöttünk ki. Csókjaink fokról-fokra erősödtek. Nagy erővel letépkedtük egymásról a ruhát!

 A pokolból ismét a mennybe kerültem!

1 megjegyzés: