2013. augusztus 26., hétfő

5.rész - Kín




Egész éjjel egy szemhunyásnyit sem aludtam. Miután Emett elment, megpróbáltam leszakítani a szék acélfogóit, amivel a csuklóm volt odafogatva, de nem siekrült. A verbénától le voltam gyengülve. Reggel miután Emett visszajött Ben is vele volt. Mikor 1736-ban megismertem nem hittem, hogy képes megtenni ezt velem. Mintha beszélgettek volna.
-Van egy kis meglepetésem a számodra!
-Mi volna az?
-Emlékszel még mi volt 1736-ban? Franciaországban??-kérdezte Emett.
-Áhh...a bájos Katherine társoságát élveztem. Kár hogy egy szörnyeteg!
Ekkor kinyitották az ajtót.
-Ben!-kiáltottam rémülten.
-Katherine!-nézátt rám meglepve.-Örülök, hogy újra látlak!
A hangsúlya gúnyos volt. Akár csak a vigyora. Ha nem lettem volna a székhez kötve egy szempillantás alatt letéptem volna a fejét.
-Kezdődhet a móka?-kérdezte Ben Emett-től.
-Hát persze!
Ekkor elővettek néhány szál verbénát. Emett kérdezett.
-Ki az a Fedro?
Nem válaszoltam. Ekkor megcirógatta a virággal az arcomat. Elmondhatatlanul fájt. Mintha tűzzel égettek volna meg.


 Ezután Ben kérdezett.
-Hányan vagytok még Londonban.
Megint nem válaszoltam. Ő egy pisztollyal lőtt rám amiben fagolyók voltak. Mivel egy vámpír csak úgy hal meg, hogy fakarót szúrnak a szívébe, így jobban fájt mintha sima golyóval lőttek volna.
Még jó pár ilyen kérdésem volt. Mivel egyikre sem válaszoltam mindig ugyanezeket kaptam felváltva. A nap végén Emett kiszedte belőlem a golyókat, majd elmentek. Valaki kopogott az ablakon. Hátrafordultam. Alice volt az. Ekkor betörte az ablak üvegét, és letépte a székről az acélfogantyúkat. Végre felállhattam.
-Alice!?-nyögtem neki.
-Igen én vagyok! Fedro is itt van. Ő a bejáratot töri be. Reggelre készülünk egy kis meglepetéssel Emett-nek.
-Ketten vannak!
-Hogy-hogy?
-Emlékszel?...Egyszer meséltem, hogy mi történt velem 1736-ban...amikor Franciaországban voltam.
-Igen emlékszek.
-Akkor meséltem, hogy egy igen helyes fiatalember csalt csapdába.
-Igen....azthiszem Ben volt a neve.
-Igen...és most ő is itt van.
-Ben?-ekkor Fedro törte át az ajtót.
Elmeséltem a sztorit Fedro-nak is. Utána Alice adott nekem egy 0-ás vértasakot. Megbeszéltük a holnapi tervet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése