2013. augusztus 28., szerda

8.rész - Forró éjszaka



Mikor haza értünk megittunk egy fincsi forrócsokit. Mivel jó filmek mentek a TV-ben, lehuppantunk a kanapéra és filmeztünk. Kicsit megéheztem. Nem volt kedvem se elmenni vadászni vagy tasakos vért inni, inkább rendeltünk egy pizzát. Nem csillapította teljesen az étvágyamat, de finom volt. Filmezés közben elaludtunk. Reggel úgy ébredtünk, hogy én Harry hasán feküdtem és a pólójára folyt a nyálam, neki pedig lelógott a lába a kanapéról, és az arcán volt egy szelet pizza. Jót röhögtünk.
-Bocsi, de azt hiszem rád folyt a nyálam!
Ekkor már annyira szakadtunk a röhögéstől hogy a hasunkat fogva fetrengtünk a padlón! Hallottam, hogy csengettek. Nagy nehezen felálltam és ajtót nyitottam. Fedro és Alice volt az ajtóba.
-BOLDOG KARÁCSONYT!!!!-üvöltötték egyszerre.
-Hoztunk egy kis nasit!!-mutatott fel Fedro pár vértasakot.
-Óh...akkor gyertek be!
-Fát még nem állítottatok?
-Mára terveztük!
-Hali!-kászálódott fel a földről enyhén röhögve Harry.
-Te mit csinálsz a padlón?-kérdezte Alice.
Ekkor már megint nagyon elkezdtünk röhögni. Nagy nehezen kinyögtem azt, hogy hosszú sztori. Harry és Fedro belefaragták a fát a tartóba. Mi addig előkerestük Alice-szel a díszeket. Kiraktuk az ajtóba a fagyöngyöt is.
Feldíszítettük a fát. Már túl voltunk az ajándékozáson is. Behuppantunk a TV elé. A Grincs ment.
-Én mindig beszartam ettől a zöld akármitől! Olyan ijesztő!
-Még jó, hogy vámpír vagy így nem igen kell félned semmitől!
A karácsonyi lakomán hagymás vért ettünk. Végül is az is vér! Miután elment Alice és Fedro, nekiláttunk a mosogatásnak. Harry direkt lecsapott vízzel.
-Hééééé!
Jól kiröhögött. Kitaláltam valamit. Villám gyorsasággal felszaladtam a vizipisztolyomért, és az egész lakásban azzal kergettem.
-Na most lelőlek!
-A nyomomba se érsz!
Ekkor gyorsan elbújtam és csöndbe maradtam, hogy ne vegyen észre.
-Kath! Hol vagy?
Mikor megfordult ott álltam mögötte és lelőttem a vizipisztollyal. De ekkor megcsókolt.


Heves csókok között felvergődtünk a hálóba. Egy érintésébe az egész testem megbizsergett, és igen. Lefeküdtünk. Senkivel nem volt még ilyen jó. A nyögéseinktől volt hangos az egész ház. Miután elmentünk elaludtunk.
Másnap mikor felébredtem nem találtam Harry-t az ágyamban. Egy üzenetet hagyott az éjjeli szekrényemen:
"Elmentem mert Fedro hívott. Este jövök! SZERETLEK!!!"
Ezek szerint nem álmodtam az éjszakát! Elővettem a naplómat és írni kezdtem!
“Kedves Naplóm! Az elmúlt éjszaka feledhetetlen volt Harry-vel. Csókjai a lelkemig hatoltak. Érintéseit minden porcikámban éreztem. Isteni az ágyban! Álomszerűnek tűnt az egész! De ez valóság!,, 

Ezután felhívtam Alice-t.
-Szia Kath!
-Szia! Gyere át most azonnal! Beszélnünk kell!
-Akkor nyisd ki az ajtót mert mindjárt ott vagyok!
Leszaladtam de Alice már csengetett.
-Szia! Nem hiszed el, hogy mi történt este!
-Na mesélj!
Elmeséltem Alice-nek a sztorit töviről hegyire. Közben valaki csöngetett. Lerohantam és kinyitottam az ajtót. Egy lány állt az ajtóm előtt.
-Helló! Hallottam, hogy Harry ide költözött. Őt keresném!
-Szia! De te kije vagy neki?
-A barátnője aranyom! Szóval jobb ha leszállsz róla!
-Szerintem meg az lenne jobb ha te meg eltűnnél!-szólalt meg Alice mögöttem.
-Bocsika, de beszélnem kell Harry-vel!
Ekkor csak úgy besétált az ajtómon és levágódott a kanapémra. Olyan dühbe gurultam, hogy legszívesebben a hajánál fogva ráncigáltam volna ki azt a hülye kis lotyót!
-Csak egy kérdés..őő..??-a nevére voltam kíváncsi.
-Henriett!
-Henriett..hogy érted azt, hogy a barátnője vagy?
-Ezt nem lehet másként érteni mint ahogyan mondom!
Na ekkor már nagyon felment a pumpám. Alice megszólalt.
-Megbocsátasz nekünk egy pillanatra?
-Jahh..nem is árt ha kicsit kimentek! Zavarjátok a légteremet!
Na ekkor szívesen kitörtem volna a nyakát ennek a beképzelt ribancnak. Alice-szel kimentünk a konyhába.
-Mit képzel magáról ez a kurva?
-Nem lesz jobb a káromkodástól...szerintem adjunk neki vasfüvet.
-Te is érezted, hogy ő is vámpír?
-Persze.
Küldtem egy SMS-t Harry-nek, hogy azonnal jöjjön haza. Pár perc múlva kopogott valaki. Harry végre hazaért.
-Szia Kath! Mi a baj?
-Hogy mi? Ki ez a lotyó?
Mutattam a KANAPÉMON fekvő lányra. Henriett felállt és bájosan Harry-re nézett.
-Szia Harry! Rég láttalak! Hiányoztál!
-Henriett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése