2013. augusztus 28., szerda

7.rész - To Fly

Harry egy jó időre hozzám költözött. Már vagy pár hete próbálok rendes ember vért inni. Már egyre jobban megy. Ellenállok nagyjából a kísértésnek. Úgy telt az idő, hogy észre sem vettem. Az egyik nap együtt néztünk valami vicces filmet. A másik nap buliba mentünk. Egész jól összebarátkoztunk. Kicsit már többet jelentettünk egymásnak, mint barát.
-Mikor megyünk karácsonyfát választani?-kérdezte Harry.
-Karácsonyfát?
-Igen! Holnap 24-e.
-Úúúh..jól elszaladt az idő!
Elindultunk fát venni. Már nem volt túl sok a vásárba. Volt egy ami tetszett, de az túl nagy volt. Egy kis pici duci fát szerettünk volna.
-Az lesz a vége, hogy az erdőből kell hoznunk!
-Hé Kat! Az nem tetszene!!?-vágott a szavamba.
-Hát..ez igaz hogy kicsi, de nem túl csálé?
-Annyira nem is!
Inkább az én ötletem nyert. Kimentünk az erdőbe. Rögtön megláttam egy kis pici és duci fát a sok nagy között.
-AZ LEGYEN!!
-Rendben.
Ekkor megfogta és tövestől kirántotta a fát a földből.
-Wow! Ügyes!
-Áhh..ez semmi.
Felnéztem a fák tetejére.
-Mit nézel?
-Semmit!
-Na!! Mondd már!
-Régen amikor erősebb voltam egy elrugaszkodással a fák tetején voltam...olyan szép látni a hegyeket és a fák tetejét!-ábrándoztam.
-Fogd meg a kezem!-mosolygott rám.

Megfogtam a kezét.
-Most hunyd be a szemed!
Behunytam a szemem. Egy gyors suhanást hallottam és enyhe szellőt éreztem az arcomban.
-Most nyisd ki!
El sem hittem amit láttam. Fent voltunk egy nagy fa tetején.
-Harry! Fent vagyunk! Tényleg fent vagyunk!
-Igen! Nem tudtam hogy ez neked ilyen élmény lesz!
-Utoljára 1965-ben repültem.
-Szeretnél megint repülni?
-Mindent megadnék érte!
-Ezt sok vámpír nem tudja. Ha iszol egy kis vámpírvért, persze nem a sajátodat, akkor kicsit megerősödsz. Te egyre jobban bírod a vért. Azaz egyre erősebb vagy!
-Azt akarod, hogy igyak a véredből?
A vércsere csak akkor működik ha a két fél érez egymás iránt valamit. Harry nem tudta, hogy én ezt tudom. Ki akarta deríteni, hogy érzek-e iránta valamit! Bár eléggé kedveltem és bármit megadtam volna a repülésért. A csuklóját felém tartotta. Beleharaptam. Egyre mohóbban szívtam a vért. Mikor már észre vettem, hogy nagyon elragadtattam magam abbahagytam.
-Megpróbálod most?
Rámosolyogtam és már ott se voltam. Villámgyorsasággal egy magasabb fán voltam, majd pedig mire észbe kaptam már fent a hegyen. Mikor már ő is fent volt szorosan átöleltem és azt súgtam a fülébe:
-Köszönöm!
Miután kiélvezkedtem magam a látványba hazamentünk.

1 megjegyzés:

  1. egyre jobbakat írsz! :) Nekem nagyon tetszik! Csak így tovább :), berakom a kedvenceim közé ;)

    VálaszTörlés