2013. augusztus 26., hétfő

4.rész - Vampire Hunter



-Vámpírvadász. 1736. Fraciaország. Nem ugrik be?
-Nem…
-Te akkor érkeztél. Megismertél egy Bob nevű fiatalembert. Elbűvölt téged. Egy együtt töltött éjszakátokon elhurcolt egy kriptába. Kiderítette a titkodat. Egy másik ember elé dobott, és azt mondta:
-Elfogtam!
-Ben? Ő volt az!-kiáltottam föl rémülten.
-Ott a pont! Azóta megváltoztam. Levágattam a hajamat, fejlődtem a korral! De a történetre visszatérve, egy éjjel megszöktél. Akkor megesküdtem, hogyha megtalállak több ideig kínozlak, majd megöllek.
Próbáltam menekülni, de nem sikerült. Beadagolt nekem egy adag verbénát. Legyengülten összeestem. Mikor felébredtem, egy sötét kriptában találtam magam. Egy székbe voltam ültetve. A csuklóm edzett acéllal hozzá volt fogatva a székhez.

-Jó reggelt Ms. Katherine!
-Miért csinálod ezt velem?
-Mert ez a dolgom.
A telefonom a zsebébe volt. Hívott valaki.
-Egyfolytában csörög a mobilod! Alice aggódik érted!-vigyorgott gúnyosan.
Reménykedtem benne, hogy értesíti Fedrot. Fedronak volt néhány boszorkánya, akik erős varázserővel rendelkeztek. Csak ők tudtak segíteni.
Mély lélegzetet vettem. Érdekes szagot éreztem...mintha tűz égett volna a tüdőmben.
-Ehhö...ehhö-köhögtem.
-Verbénát raktam a szellőzőbe. Ahányszor csak fúj a szél, ezt fogod érezni. A ma este viharos lesz!
BRR-BRR...BRR-BRR (Rezgett a telefonom)
-Szegény Alice ideges!
Emett felvette a telefonom. Alice hangját hallottam benne.
-Kathrine!! Végre hogy felvetted! Hol vagy?
-Helló Alice! Katherine el van foglalva!
Ekkor megint köhögtem.
-Ez Kathrine volt? Hol van? Add neki oda a telefont!
-Rendben! De még ő se tudja, hogy hol van!-mondta gúnyos hangon.
-Alice!-nyögtem bele a telefonba.
-Kath! Jól vagy?
-Szólj Fedronak!
Ekkor Emett elvette a telefont a kezemből és kinyomta.
-Ki az a Fedro?
Nem válaszoltam neki.
-Kérdeztem valamit!!!!! KI AZ A FEDRO???-ekkor már üvöltött.
-Ha eljönnek értem megtudod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése