2013. augusztus 26., hétfő

3.rész - Mi vagy te?



Alice berohant az ajtón. Zaklatott volt.
-Mi a baj?
-Fedro rád talált!
-Fedro?
Fedro a vámpírok között egy úgymond vezető volt. Ha egy vámpír nem ivott már rég óta embervért a természete megváltozik. Ha ez több ideig így megy,akkor az illető meg is őrülhet. Egy elmeháborodott vámpír veszélyt jelentett az emberiségre, és a többi vámpírra is.
-Jó estét hölgyeim!
Fedro toppant be az ajtón. Rögtön tudtam, hogy hogyan talált ide. Követte Alice-t. Fedro régi módú ember volt. Régiesen beszélt és viselkedett.
-Hallottam manapság nem táplálkozol rendesen Katherine! Hová tűnt az őrült, vérszomjas, csábító régi Katherine?
-Leszoktam...egy ember sem érdemli azt amit velük tettem!
-Drágám! Nem kell megölni őket! Csak egy keveset inni a vérükből. Holnap hajnalban legyetek mind a ketten a főtéren.
Ezután elillant.
Másnap reggel a főtéren voltunk mind a ketten Alice-el. Fedro ott várt minket.
-Jó reggelt drágáim! Ma áldozatot választunk neked kedvesem!
Ekkor minta Emett-et láttam volna elsétálni a parkban. Fedro is észrevette.
-A kiképzés után ő lesz az áldozat!
-De Fedro....
-Nem érdekel semmi! A döntés megszületett!!
Ekkor elviharzott. Alice-el elindultunk a suliba. Pompomlány edzésünk volt matek helyett. Csak megérte, hogy Alice beiratott. Egészen jól ment a tánc!

A kosárcsapatnak akkor volt edzése. Amint megláttam Emett-et rögtön Fedro döntése jutott eszembe. Az óra alatt többször is észrevettem, hogy Emett bámul. Egyszer a barátjával beszélt. Hallgatóztam a vámpírhallással. Ezt beszélték:
-Hé! Emett! Nem az a csaj tetszik neked annyira?
-Katherine-nek hívják és igen, ő!
-Akkor miért nem hívod randira?
-Áhh! Egy ilyen jó csaj nem randizna velem!
-Én megpróbálnám a helyedbe! Most is téged bámul!
Mikor ezt hallottam gyorsan elfordultam de Emett egy pillanatra elkapta a tekintetemet. Szünetben odajött hozzám.
-Szia Kathrine!
-Szia!
-Szeretnék kérdezni valamit?
-Mi lenne az?
-Őőőő...szóval...el..eljönnél velem randizni jövő hét szombaton?
-Persze!
Szétrobbantam az örömtől!
-Hol és hánykor találkozzunk?-kérdeztem kissé elpirulva.
-Érted megyek 2-re!
-Oké!
Ekkor becsengettek. Siettünk órára. A nap végén odaszaladt hozzám Alice.
-Áááááá! Hallottam randitok lesz!
-Igen!
-És mit veszel fel?
-Még nem tudom...elmehetnénk vásárolni!!
-Okééé!
Siettünk a plázába. Egy fekete-fehér ruhát választottam.

 Mikor kiléptem a próbafülkéből Fedro-t láttam.
-Gyönyörű ruha kedvesem. A randevú remek alkalom a vadászatra.
-Nem ölhetem meg!
-Pedig muszáj lesz!
Ezután hazamentem. Becsengettem Emett-hez.
-Szia! Beszélnünk kellene!
-Szia Katherine! Mi a baj? Zaklatottnak tűnsz!
-El kell mondanom valamit de nem itt. Gyere át hozzám!
-Jó!
Beléptünk a házba. Az ajtót bezártam.
-Na..mostmár itt vagyunk! Mond már mi a baj!
-Tudod, valamit nem tudsz rólam. Én....
-Vámpír vagy....-fejezte be a mondatomat.
-Honnan tudtad?
-Már akkor éreztem mikor a folyosón megláttalak. Nem volt nehéz rá jönnöm azok után, hogy a szemed és az arcod elváltozott a buszon! Mikor Kris-szel beszéltem arról, hogy elhívlak szombaton randira, tudtam, hogy hallani fogod! Ha már itt tartunk...te se tudsz rólam mindent!
-Mi vagy te? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése