2013. augusztus 26., hétfő

6.rész - Bosszú



Reggel mikor Ben és Emett visszajöttek, a kripta ajtajánál vártam őket.
-Jó reggelt!-köszöntem gúnyos mosollyal és bájos hangon.
-Hogy jutottál ki?
Emett megfogta a csuklómat és kicsit hagytam, hogy hátrafogja. Mikor beértünk abba a zárkába, amelyikben én voltam tartva...nagy meglepetés érte őket. Bent volt Fedro, Alice és Fedro öt boszorkánya. A boszorkányok megbénították őket a tekintetükkel. Mikor felébredtek, egy olyan székbe voltak ültetve mint amilyenbe én voltam. Fedro és én voltunk bent.
-Katherine!
-Miaz Emett? Túl szoros?-kérdeztem gúnyosan.
Egy fakarót szúrtam a hasába. Ekkor felordított. Ben is kapott agy karót a hasába. Kissé élvezhetem, hogy visszaadhatom a fájdalmat.
-Innen elleszel egyedül?-kérdezte Fedro.
-Igen.
-Itt hagyom a "kínzófelszerelést"!
-Köszi!
-Nincs mit!
-Nem csak a "kínzófelszerelést". Mindent!
-Neked bármikor!
Fedro és én régebben nagyon jó barátok voltunk amíg én őrült vadállattá nem váltam. Mostmár egy jó ideje nem vagyok olyan de azért van itt, hogy segítsen megint vért inni csak egy kis önkontrollal.
Pár órás karóval döfködés után véget vetettem a szenvedésüknek, az életükkel együtt. Nem szerettem soha gyilkolni. De ez valahogy jól esett. Mikor hazaértem lefürödtem. Mikor kiléptem a fürdőszobából a szobámban állt Fedro és Alice.
-Miért vagytok itt?
Kicsit kellemetlenül éreztem magamat mert csak egy törölköző volt rajtam.
-Amit elkezdtünk, be is kéne fejeznünk! Nem állsz még túl jól a vérivással!-mondta Fedro.
-És ha rendesen táplálkozol ez az eset sem történik meg!-folytatta Alice.
-De ne aggódj! Kerestem neked valakit aki ebbe a "tanításba" rutinos! Ő Harry. Tud neked segíteni!
Ekkor egy IGEN helyes srác lépett be az ajtón. Sötétbarna haja volt. A szemei zöldek voltak. Vér illata volt. Nem rég mehetett vadászni.
-Szia! Az én nevem Harry!-nézett rám kedves mosolygó arccal.
-Szia! Katherine vagyok.

1 megjegyzés:

  1. http://elenagilbert-storyofmydreams.blogspot.hu/
    Érdekes egy történet, ha van kedved nézz be az én oldalamra.
    Egy kérdés, hogy csináltad a látogatok számát hogy mutassa?

    VálaszTörlés