2013. augusztus 15., csütörtök

1.rész - Új élet, új város




“Kedves naplóm! Úgy döntöttem, elhagyom ezt a várost és Londonba költözöm. Nem maradhatok itt! Ha a titkomra fény derül nagy veszélyben leszek. „

Más nap hajnalban elindultam Londonba. Mikor megérkeztem megszomjaztam. Vadásznom kellett. Elindultam az erdő felé. Egy őz hangjait hallottam a távolból. Már lesben álltam....hallottam a vére lüktetését...de ekkor valaki megszólított.
-Katherine?
Megfordultam. Mögöttem állt régi barátnőm, Alice.
-Alice??-ekkor odafutottam hozzá és szorosan átöleltem. Alice-t még 1895-ben ismertem meg itt.
-Hiányoztál! Hogyhogy újra itt vagy Londonban?
-Hosszú sztori!
-Még mindig őzekre vadászol?
-Hát...
-Jajj ne már! Az embervér lenne neked való! Még mindig csak annyi az egész, hogy harap, szív és törlöd az emlékeit!
Alice-nek az ivás mindig könnyebben ment....számomra túl nagy a kísértés.
Másnap együtt mentünk a gimibe.
Reggel kimerülten ébredtem. A tegnapi vacsim elmaradt. Szomjaztam. Elmentem az erdőbe...elejtettem egy őzet. Alice-el a suli előtt találkoztam.
-Szia csajszi! Milyen volt az estéd?-kérdezte energiával te hangon.
-Rosszul! Alig aludtam.
Az első órám rajz volt. Mikor beléptem a tanterembe, elfogott a kísértés. Mindenütt emberek...hallottam a vénájukban csörgedezni a vért. Alice megfogta a kezem és a fülembe súgta:
-Nyugi!
Ez nem volt túl bíztató, de egyenlőre ennyi telt tőle. Ekkor becsengettek. A tanár belépett!
-Jó reggelt diákok! Ön nyilvánvalóan Katherine! Üdvözlöm az osztályban!
A tanárúr jófejnek bizonyult.
-Köszönöm Mr...??
-Mr. Wyld!
Óra végén a szekrényemhez siettem...Elővettem a töri cuccomat. Egy srác jött oda hozzám.
-Szia!-mosolygott kedvesen.
-Szia!
-Te vagy az új lány ugye?
-Igen!
-Óóóh!! Bocsi be se mutatkoztam! Emett vagyok!
-Én meg Katherine!
Elindultunk együtt a töri teremhez.

2 megjegyzés:

  1. Sziia.:D Nagyon jó a blogod és nagyon tetszik meg minden... de egyszer magyarul egyszer meg angolul írod ki a címet..:'D amúgy szerintem nincs vele baj.;)

    VálaszTörlés