2013. augusztus 25., vasárnap

2.rész - Vérszomj



Emett a folyosón sokat kérdezősködött.
-Mikor költöztél ide?
-Tegnap!
-Honnan jöttél?
Ekkor nem válaszolhattam....ha rájön akkor veszélybe kerülhetek...azt hazudtam hogy New York-ból.
-Miket csinálsz suliba? Sportolsz vagy nem éppen vagy az aki szereti a sportot?-tereltem a témát.
-Kosarazok, meg persze sokat kondizok!
-Hé! Emett! Edzés van!-kiabálta neki az egyik haverja.
-Bocs...most mennem kell!
-Oké szia! 

Ekkor becsengettek. Mentem törire. A töri tanár mogorva ember volt. Órán kérdéseket tett fel szúrópróbaként. Sorba ment a padokon. Én következtem. Sok kérdést tett fel!
Mindre helyesen válaszoltam. Bár hogyne válaszoltam volna helyesen, hiszen átéltem. A tanár nem éppen kedvelt. Nem tudott kifogni rajtam. Óra után Alice-el találkoztam.
-Jó hírem van!-vigyorgott.-Beirattalak a pomponlányok közé!
-Hogy mit csináltál?
-Jól hallod! Le kell vezetned a feszültséget! Ezért nem bírod az embervért!
Mérges voltam Alice-re! Utoljára 1960-ban voltam pompomlány. Kijöttem a gyakorlatból.
-Na mindegy...
-Most haragszol?
-IGEN!
-De azért eljössz? Holnap lesz az első edzés!
-Majd meglátom!
Ezután hazaindultam.
Már besötétedett. A buszomat vártam. Ekkor rám köszönt egy kapucnis srác!
-Szia Kath!
Emett volt az.
-Szia!
-Hová mész?
-A Brentford utcára.
-Ott laksz??
-Igen! A 13. szám alatt.
-Akkor szembe szomszédok vagyunk!
Felszálltunk a buszra. Emett közelebb hajolt hozzám. Éreztem a vére illatát. A szemem vörös lett a szemfogam kiállt. Emett egy pillanatra rám nézet.
-A szemed! Jól vagy?
-Áh...csak belement valami!-elfordultam és megdörzsöltem. Mély lélegzetet vettem. A fogaim visszahúzódtak, szememből kiment a vér.
Mikor leszálltunk a buszról a házamig kísért.
-Csak egyedül laksz?-kérdezte.
-Igen....már jó ideje, hogy anyuék meghaltak!
-Sajnálom..nem tudtam!
-Semmi baj! Már rég feldolgoztam.
-Na szia megyek! Majd holnap találkozunk!
-Szia jó éjt!-mosolygott rám.
Amint felértem a szobámba előkaptam a naplómat:
„Kedves naplóm! Ma elkapott a mámor. Szerencsére nem támadtam meg Emett-et! Egy pillanatra látta a szememet. Nem derülhet ki a titkom!”
Ekkor valaki csengetett. Alice volt az.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése